Модельный ряд Opel

Отзыв о Opel Crossland X 2019 года


Opel Crossland X 2019
Автомобиль: Opel Crossland X 2019 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 2500 км, двигатель - 1.2 turbo бензин, комплектация - Innovation
Автор: Roman (Украина, Львов)   09.12.2019
Opel Crossland X 2019 фото $iOpel Crossland X 2019 фото $i
Расход в городе: 11.0 л/100км, по трассе: 5.2 л/100км, средний: 7.9 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Вибір. Першопочатково ми з дружиною хотіли просто нове авто, аби мати поменше заморочок із експлуатацією. Але трохи підійшовши до питання критичніше вирішили що рано ще Україною їздити із кліренсом 12-14см, як це є у більшості сучасних седанів/хетчбеків. Ціновий діапазон до $22 000.

Вибирали споміж таких кросоверів як: Suzuki Vitara (двічі тест-драйв), Renault Captur (візуально не дуже сподобався), KIA Sportage (авто можу оцінити лише як пасажир), Seat Arona (після побаченого пластику салону й ціни їздити якось не захотілося), Opel Crossland X (теж тест-драйв).

Важливими параметрами були:

- динаміка (в цей момент до Sportage виник ряд питань).
- паливна економічність (аналогічно питання до Sportage).
- якість та ергономіка салону (тут уже питання по якості пластику в салоні або збірці були до Vitara та Arona).
- відносна надійність (тут уже перечитано купу інформації на просторах інтернетів й однозначного фаворита немає, хоча по-правді кількість негативу про KIA добряче засмутило).
- +трохи яскравіша зовнішність на наших дорогах.

Керованість і підвіска. Руль чіткий, авто добре реагує будь-які його відхилення, немає відчуття "порожнього руля" на швидкості. При бажанні карпатськими серпантинами можна рулити доволі швидко, але треба враховувати що він буде мати доволі сильні крени в крутих поворотах на швидкості більше 80-ти. Авто на слизькій та обледенілій дорозі цілком передбачуване. Єдина претезнія до авто в плані підвіски - шумність її роботи на невеликих нерівностях.

Динаміка. Мотор 1.2, 3-х циліндрова французька турбова фирчалка (якщо що, то це EB2DT), проте якщо Ви не любите "літати" швидше 140-150 - цього мотору буде цілком достатньо для безпечних обгонів на швидкості від 100-130 із 4-ма пасажирами. Природньо, що динаміка буде достатня (між іншим, краща ніж в 1.0 у Vitara), для спокійних водіїв :)

АКПП. КПП працює плавно (гідротрасформатор АТ6, якщо не помиляюся, це фактично коробка AISIN), гірські серпантини проходить цілком адекватно, слизьким спуском можна доволі спокійно спускатися в ручному режимі кпп.

Шумоізоляція.Достатня. На швидкості 130 км/год будуть набридати аеродинамічні шуми. Як писав вище - підвіска працює доволі шумно на невеликих нерівностях: на тест-драйві зрозумієте.

Витрата пального. Трасою, на відносно рівній ділянці (30км) із 1 пасажиром й майже порожним багажником вдалося отримати витрату 5.0 л/100 км, але при цьому їдеш в режимі 80-95 км/год без різких прискорень. Якщо їхати не зважаючи на витрату палива - у мене виходить 5.9-6.3 л. Містом, у випадку глухих заторів й при середній швидкості 8 км/год (привіт Львів) бувало 11 л.

Багажник та місткість салону. Багажник зручний своєю формою, місткий, зручна дворівнева підлога доволі приємно закривається кришка багажника, під власною вагою (привіт, Vitara). Є особливість - між полкою підлоги багажника та задніми сидіннями є велика щілина (легко просунути руку): без поняття чи це так і було задумано, не напрягає, але може комусь важливо :)

Задній ряд сидінь спокійно вміщує 2-х людей зростом до 195. Я маю 190см зросту й відносно легко сідаю сам за собою. Якщо говорити про трьох людей - мабуть це авто не найкращий варіант для дальної подорожі :)

За рулем людині із зростом 190см й вагою в 90кг цілком зручно. Але майте на увазі, що нижня подушка сидіння мабуть ще +5кг по ширині не вмістить, тому оцінюйте по собі :)

Опції. Ми взяли із LED-оптикою, і можу сказати, що воно було того варте (я маю на увазі переплату). Магнітола безглючна наразі, косяків із камерою заднього вигляду, чи взагалі будь-якою електронікою не ловив. Перші морози вся ця електроння штука пережила спокійно й нічого не "відвалилося" (якщо що, мороз був -10С)

Загальне. Якщо Вам сподобалася така автівка (нам дуже сподобався помаранчевий колір, той, що з серпня 2019-го року іде) - беріть. Авто зручне, містке й приємне. Головне - спробуйте проїхатися. Фактично це авто, це Citroen C3 Aircross чи Peugeot 2008. Буду радий, якщо цей відгук буде комусь корисним :)

І ще - помаранчевий колір - реально супер крутий.

Хто дочитав - дякую і вдалого вибору :)

Плюсы автомобиля: Гарний салон. Симпатична зовнішність. Наявність як яскравих, так і темних кольорів при виборі комплектації. Непогана динаміка (як для такого мотору). Інформативне кермо.

Минусы автомобиля: Шумність підвіски на невеликих нерівностях. Витрата палива містом бажано щоб була менша.

Совет покупателю: Якщо сподобався салон авто - обов'язково проїхатися :) В цілому - авто за свої гроші дуже достойне.

В тот же день Roman дописал: Забув відзначити ще обігрів лобового скла - дуже крута штука, яка сильно виручає зранку, коли вся машина покрита льодом. Також безключовий доступ - зручна штука, до якої звикаєш вкрай швидко й потім сильно хмуришся, коли в руки потрапляє звичайний ключ :)

Через 5 мес. и 24 дней Roman дописал: Пройшов ТО1 при пробігу 8300. Загальна вартість склала 2445 грн (або $84). Замінено масло та масляний фільтр (1556 грн). Середня витрата палива за весь час 7.8, середня швидкість 39 км/год, майже завжди Shell. Масла не доливав :) Машиною задоволений шокапєц :) Нарешті розібрався з витратою палива: отож якщо відносно плавно їздити по місту й тягнутися заторами - можна на 8.1 виїхати. Якщо глухі затори, то біля 10-ки вийде. В коментарях хтось таки був правий й витрата палива знизилася після обкатки. З трасою все простіше - їдеш в режимі "овоч" типу 80-90 - маєш витрату близько 5.5-5.7, так як у мене немає стільки терпіння, то в режимі 60-обгін-140-хтось-тягнеться-60 буває 6.5 максимум. При цьому динаміка до 100 мені цілком подобається, після 100 ясне діло стає все сумніше :) До всього витрата сильно залежить від рельєфу - на рівній прямій дорозі я витрату й в 5.0 бачив )) Цікава штука, але чи то я звик, чи реально підвіска тихіша стала. Літні шини, що з заводу ідуть (Bridgestone) капєц шумні, зимові Michelin Alpine сильно тихіші. По трасі бажання авто втекти з траекторії не спостерігав, як у сусідньому відгуку. Маю надію, що такого й не зустріну :)

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Danubecaptain  

Дякую за відгук - було цікаво прочитати. Думаю, що після гарної обкатки авто буде більш економічним. Бажаю безпроблемної експлуатації.

+6ОТВЕТИТЬ  
Shep  

Danubecaptain, это вряд-ли )) малообьемные турбобензинки не отличаются экономичьностью... а насчет обкатки , при равных манерах езды расход то уменьшится, но в том то и дело, что манера станет более динамичной, когда уже можно будет нажать пополной)) так что расход таким где то и будет скорее всего

+2-2ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Shep, если автомобиль своими размерами соответствует двигателю, то станет поменьше. А если там вообще "пакет сока", то будет экономичным только в случае езды по городским пробкам. Здесь двигатель 1,2, хоть и трёхцилиндровый, но объёмом соответствует "копейке", так что много потреблять не будет.

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Dvb18  

Дякую за відгук. А чи розглядали ще Ви як раз Citro

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Dvb18, Розглядали, але якось дизайн і керування кліматом без фізичних "крутилок" не сподобалися

+2ОТВЕТИТЬ  
romman  

Являючись власником Спортейджа 2018 (дизель механіка) і Кросланд Х фул лед 6АТ 2019, також оранжевого (купив дружині), з автором можу поспорити по деяким моментам. 1. Динаміка. Спортейдж - нічим не поступається Кросланду. 2. Економічність. По місту рівно в два рази (!) дизель механіка економічніший за турбобенз на автоматі, при тому що на 200кг важчий. 3. Про надійність важко казати, але за 15 місяців володіння Спортейджем питань не виникало. Чому порівнюю свій дизель з бензои автомат? Бо по ціні Опель обійшовся би майже в ту саму ціну, що і Кіа по цінам на сьогодні. Клас авто різний, "рюшечок" в Опеля більше, але Спортейдж набагато комфортніше, по багатьом параметрам, авто.

+1ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

romman, автомобили обычно покупают под разные задачи. Если ездить по городу и не нужен размер Спортэйджа, то можно вполне и Кроссландом обойтись, тем более, что из-за своей "вэнистости" он внутри совершенно не выглядит тесным. Разве что на задних сидениях втроём будет тесновато, но это обычно учитывается до покупки.

+2ОТВЕТИТЬ  
Bogdan V  

romman, Автор порівнював з Спортейдж 1.6 бензин, ваша дизельна версія дорожче кросланда

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
vvvolf  

За відгук лайк!
Якраз теж у Львові розглядаю такий варіант. Важливо щоб від машини отримувати задоволення.
Як себе поводить авто на бруківці? І ще цікавить, як на вашу думку будуть себе почувати задні пасажири на дальніх дистанціях?
Теж порівнюю з 2008 (по мотору-коробці, настройках ходової - супер, але ергономіка Пежо трохи не заходить), Вітарою (ніби багато машини за мало грошей, але щось не те).

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

vvvolf, На бруківці ніби все ок - на рівній не сильно гуде, якщо добряче роздовбана (типу вул. Шевченка) - уже стає добре чути набридливі звуки від підвіски, проте вібромасажу на сидінні не з'являється - все плавно.
Задній ряд в цілому достатній для людей не сильно габаритних. Возив друзів десь так 140 кілометрів, ну зауважень від них не чув . Моя суб'єктивна думка, що якщо треба возити дуже-дуже далеко й трохи більших людей (185+см зросту) - краще глянути на більше авто (типу того ж Sportage), тут може стати незручністю нерегульована спинка сидінь, відсутність підлокітника та розетки ззаду - мабуть це й усе з недоліків. По ширині й висоті - для 2-х дорослих буде ок, 3-є уже будуть страждати
В плані ергономіки - якщо чесно, чогось прямо незручного - не відчув наразі, все на своїх місцях. Vitara трохи "дохліша" на розгоні після 80-ти, й трохи інша керованість й підвіска - по відчуттях нею рулити веселіше, аніж Опелем, але аж ніяк не зручніше.

Ще раз наголошу, що все вище написане - суто моя суб'єктивна думка, прошу поставитися з розумінням

+2ОТВЕТИТЬ  
SX 4  

А чому Suzuki SX4 не розглядали?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

SX 4, Розглядали, навіть тест-драйвили 1.6 GLX, але не сподобалися мотор, якість салону та набір опцій, а саме відсутність трохи сучаснішої мультимедії. Ну й до всього нарікання власників на криву балку теж трохи насторожили.

+2ОТВЕТИТЬ  
romman  

Розвал-сходження робили?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

romman, ні, не робив. Тільки колеса балансував, а то наші дороги відбивають балансувальні грузики

ОТВЕТИТЬ  
ErickChe  

Тут у сусідньому відгуку жаліються що на трасі тягне вбік.. У вас не спостерігається такої проблеми за містом?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

ErickChe, нєа, немає такого.

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Opel Crossland X: Opel Crossland X. Мал мала меньше
Opel Crossland X. Мал мала меньше

Не успела первая партия кроссоверов сойти с конвейера завода в испанской Сарагосе, как тут же отправилась на пробу к европейским журналистам в соседнюю Италию. Среди них нашлось и одно место для Украины. Едем!

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Opel

Opel Astra 2010 Opel Astra 6.600$ 2010 190.000 км
Opel Vectra 2006 Opel Vectra 5.300$ 2006 273.000 км
Opel Insignia 2016 Opel Insignia 11.250$ 2016 223.000 км
Opel Vectra 2005 Opel Vectra 3.950$ 2005 190.000 км
смотреть все
объявления